Arkadaslar 11 haftalık hamileyim hamılelık ogrenmeden bıle belirtı olarak bu agrım vardı ama son. Bırkac gundur cok sanki sag kasıgım da bıcak var hareket ettikçe batıo batar gırıo bebek buyuk olsa hareket edio hıssedıom dıcem bu nasıl bsey neden oluo bu sızı deneyimli hamısler🤕🤰🏼