Edaliiii Kızlar hacettepe de kadın doğumla alakalı bir bilgisi olan var mi? Hastalara bakiyor mu? Dogum geldi nerdeyse ortada kalmayayim bir b plani yapayim diye soruyorum. Şu yoğun bakımı olan hastanelere devlet el koymuş özelde falan herkes birşey diyor telefonları da kimse açmıyor bilen var mi acaba??
Fatoserin Edaliiii canım ben ben geçen hFta perşembe gittim 32+6 da gittim yani haftaya tekrar randevu verdiler bakıyorlar yani gebelere bakıyorlar diğer hastalara bakmadılar.
Papatyasevda Bugün hastaneye gittim kontrolüm vardı , hemen çıkın gidin pozitif hastalar var dedi doktor . Ankara’daki bütün hastaneler karantinada sadece doğum için etlik Zübeyde hanıma gideceksin dedi . 39 haftalık gebeyim . Çok stresliyim
Edaliiii Papatyasevda offf inanmıyorum ya bu nasıl birşey ya nasıl bir illet herşeyimiz alt üst oldu resmen
Edaliiii Papatyasevda ya şimdi konuştum hemşire ile doğumhane çalışıyor diyorlar size kim söyledi etliye git diye. Bir sıkıntı yok şuan burda diyor
Edaliiii Fatoserin _ canım hemşire ile konuştum simdi gelmeden 1 gun once ara biz olmasak bile dogumhane acik dedi hayirlisi olsun insaAllah hepimiz için
Papatyasevda Edaliiii Etimesgut şehir Hastanesi’ne gittim ordaki doktor mu hemşire mi bilmiyorum o söyledi
Papatyasevda Edaliiii amin inşallah yaa , bana da öyle dedi hastanedeki kişi ..kim doğru bilgi verdi bilmiyoruz
Fatoserin Amin canım bende gitmeden arar o şekilde giderim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏
Edaliiii Fatoserin numarası var demi yoksa göndereyim özelden ortada kalmayalım hepimiz sağlıcakla çıkalım bunun altından insaAllah
Edaliiii Papatyasevda canım yanlış anlaşılmasın hacettepe hastanesini sordum ben. Orda takipliyim. Hayırlısı olsun insaAllah hemen kendine bir plan yap haftan gelmiş ortada kalma gerekirse özele git anlaş. Durum sandığımızdan daha ciddi galiba. Bir an önce hayırlısı ile doğurup evimize gelelim insaAllah
Papatyasevda Edaliiii Edaliiii canım ben Sincan’da oturuyorum ordaki devlet Hastanesi’ne gidebilir miyim dedim hayır sadece Zübeyde hanım dedi . Rabbim yardımcımız olsun . Kimseyi telaslandirmak istemem yanlış anlaşılmasın . Hepimiz önden önlem alalim diye
Edaliiii Papatyasevda canim belki o hastane bu salgin icin secilmis olabilir. Bazı hastaneler sadece salgın için aktif şuan malum. Bende panik oldum hacettepede büyük ve donanımlı bir hastane acaba orasida mi diye düşündüm ama değilmiş şuan hayırlısı bakalım.