Kızlar tek tek alıntı yapamadım, hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim, benim gibi 5 haftalık olanlar gerçekten anlattığınız belirtilerin hepsini bende yaşıyorum aşırı göğüs hassasiyeti, bel ağrısı, kasık ağrısı gibi . Ama şu 9 ay nassı geçicek hiiiç bilmiyorum Allah yardımcımız olsun . Uyuyup uyanıp bebeğimi kucağımda istiyorum çok sabırsızım bu bekleyiş beni mahfedecek 🙈🤷♀️😄