Gece uyuyamadım döndüm durdum Sabah uyandığımdan beri kasıklarımdan yukarı doğru adet sancısı gibi ağrı vuruyor. Bu ağrı normal mi? Karın büyüyor olabilir mi ? Üşütürsem böyle bir ağrı yaşarmıyım? İlk bebeğim düştü buna da birşey olur diye korkuyorum