Tedirgin 17 haftalık bebeğimin beyninde sıvı fazlası olduğu söylendi tek tarafında varmış bebek büyüdükçe bu sıvının azalarak yok olacağını söyleyenler var buna şahit olan veya konu hakkında bilgisi olanlar lütfen yardımcı olun