Hndn1234 Arkadaşlar bebeğim de gelişme geriliği var doktorum stromega Q10 yazdı kullanan olup da faydasını gören oldu mu ? Moralim aşırı bozuk
Tontinimontin Hndn1234 hayır doktorum artık gerekli olmadığını söyledi hatta4 ay kullandım bunun yanında maxi juna effect te içmiştim belkide bunlar sayesinde hamileliğim kolay geçiyor değerlerim bayağı iyi çıkmıştı
Hndn1234 Tontinimontin benim bebek biraz zayıf kalkış o yüzden kullan dedi doktor 😔😔 moralim çok bozul
Tontinimontin Hndn1234 bu süreçte bol bol balık yemeğe gayret et o vitaminde de genelde omega 3 falan var, düzelir inşallah sıkma canını dua et, bu arada her yer de yok eczaneleri arayıp sipariş verince geliyor
Hndn1234 Tontinimontin haftada bir balık yiyorum günlük badem ve ceviz yiyorum muz ve kaşar peyniri günlük tüketiyorum yani ne yapsam da haftasına yetişemedi bebeğim 😔