Bugleemm Ben ilk önce doktor ilaç yazıyım dediğinde idare ediyorum diyordum gerçekten de öyleydi en iyi gelen şey ılık şekerli süt 3 yudum da mide ağrım geçiyordu. Ama sonra çok arttı açken de ağrıyordu tokkende baskı yapıyordu kalbim bogazıma kadar ağrı cekiyordum sonra doktoruma sordum bana mide koruyucu verdi Allah’a şükür eskisine göre iyiyim. Tavsiyem ilaca başla boşa çekmişim dersin