[silindi] canim yanlış anlama ama sürekli post açıyorsun ve hep ayni şeyleri kafayı takıyorsun.Inan senin için diyorum yanlış anlama bu kadar stres yapmak iyi değil.Biraz akışına bırak daha iyi olacağını göreceksin.Bende her ay bir umutla bekleyenlerdenim ama bu kadar kendini strese sokma lütfen.Rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin inşaAllah 🤗🤲