bukety26 Merhaba Kızlar, Bugün hastaneye gittim bebeğimin gelişimi 2.5 hafta önde 700 gram 😏 Bide kafası aşağıda dedi doktor. yaşayanlar var mı bi sorun teşkil eder mi?
KubrAbdullahh bukety26 Haftada 950 gramdı haftasylada uyumlu demişti doktorum bana şuan 36 haftalıgız
Gul-08 bukety26 benim de 25+3 ye 850 gramdı kilosu gayet iyi demişti, neden iki hafta önde dediki acaba size? Benim başı yukardaydı ama aşağıda olması bi sorun mu bilmiyorum 🤷♀️
CgdmZtrk bukety26 25 haftada yaklaşık 900 gramdı hiç önde falan demedi doktorum. Haftasıyla uyumlu dedi. 2.5 hafta nasıl önde demiş sizin doktor?
Merve6475 bukety26 bence normal önde değil. Benim 24+1 de bi bebegim 663 digeri 792 ydi 792 olan bir hafta öndeydi seninki normal canım
gulcingulcin Semiha89 Benimkine kafası aşağıda ya da yukarıda diye hiç yorum yapmadı.Kaç haftalıkken normal doğum yapabilirsiniz diye söyledi.Bunu çok merak ediyorum ☺️
Essem gulcingulcin canim kafası aşağıda veya yukarıda olması bebeğin pozisyonunu ifade ediyor bebekler 20 li haftalara kadar makat gelişi pozisyonda oluyo yani başı yukarıda oluyo. Daha sonra donuyorlar baş geliş pozisyonuna geciyorlar yani bebeğin başı aşağıda oluyo normal dogum icin bebek baş aşağı olmalı benim de 25 haftadan sonra dönmüştü ❤
Essem gulcingulcin 38. Haftada bile dönen bebekler var canim daha haftan erken zaten 30 lu haftalardan sonra da dönüyor . Dönünce doktorun söyler