Kevserbdr0 zaten 3 tane doktor var sanırım. Hacer hanım. Pembe hanım. Tuncay bey. Tuncay beyi asla önermem ağzının içinde konuşuyor ne dediği belli değil söylediği herseyin tersi çıkıyor. Ben bi süre pembe hanıma muayene oldum. Muayenesi 130 TL. Renkli bakmak istersen 150 TL. İlk gittiğimde çok güzel ilgilendi hayran kalmıştım ama sonra bi kontrolüm vardı ücret almaması gerekiyordu kontroldü çünkü. Para vermedik diye kadın resmen ayakta inceledi beni. Bide telefon numarasını vermiyor. Acil bi durumda imkansız ulaşmak. Saat 9 gibi dusuk tehlikesi geçirdim pembe hanıma gitmek istedim devlete guvenemedim instagram dan daimi hastası olmama rağmen üzgünüm gelemem suan işlerim var dedi. Yani ilk muayenede çok güzel ama sonrasında gittiğinde paracı olduğunu anlayacaksınızdır. En son Hacer hanıma gittim muayenesi 120 TL. Renkli ultrason içinde ekstra ücret almıyor. Ve çok güzel ilgilendi. Her gidişimde detaylı ultrason gibi baktı oğlusuma. Bebekleri çok seven bi kadın. Afedersin vajina bölgemi bile kendi sildi hiç kibirli değil. Bide numarasını hemen verdi ben istemeden. Gece gündüz yazabildim ben biraz sıkıntılı geçiriyorum gebeliği çünkü. Hepsini tek tek denedim ve Hacer hanımdan memnun ayrıldım daha sonrasında ne yasardık bilmiyorum ama ben şimdilik memnundum.