Gsmlc _kizannes5 maalesef bitmeyecek herkez yakalanacak diyolar ama me kadar geç yakalanırsanız o kadar iyi diyolar
Hamideersin Gsmlc son 22 nasipse haftaya çarşamba kontrolüm var sanırım çatı muayenesi olucam gerçi bisey demedi ama ben öyle tahmin ediyorum yalancı sancılarla ugrasiyorum bu ara sürekli baskı hissediyorum sanirim 40i beklemicek 36+6yiz suan
Sseydoss Gsmlc mecburi sezeryan benim ikinci hamileliğim ilkide sezeryandı ama dediğim gibi benim mecburi, sen normal yapabiliyosan en güzeli ve sağlıklısı normal
Gsmlc Sseydoss tabiki ama insan korkuyor maalesef sanki sezeryan olunca hemen bitip gidecekmiş gibi hissediyorum