BusraDevlet83 Ponciginannesi_ Doktorunuza danışın. Benim de yarin rutin dr randevum var. 4 haftadır gitmedim. Doktorum gel dedi. Zaten gittiğim yer bir klinik. Yine de gelme deseydi gitmezdim.