Bu ay 5 gün letu ilacı kullandım persembe gunu bitti (yumurta büyütme) bugün kontrolum vardı kendi doktorum bugün yokmus baska doktora sevk ettiler sağ yumurtamın çok büyüdüğünü kist oldugunu söyledi bi tanede kendiliğinden catlayan bi yumurtam varmis o büyüyen yumurta için catlama ignesine gerek olmadigini söyledi bugün ve yarın ilişki dedi . Benim kendi doktorum 2 günde bir derdi hep bu 2 gün üst üste dedi kafam karıştı . Benim durumunda olan var mi