Ruzgarperisi Bugün 10+0 olduk çok şükür. Dünden beri 1 damladan da az sekilde ic camasirima kahverengi gibimsi akıntı deyiyor. Acaba neden ola bilir.kendimi iyi hiss ediyorum.agrim yok. Yarın doktor randevum var.
Hazalperi Ruzgarperisi doktor iğne vurup hap başlar bendede oldu düşük tehlikesiymiş yerinizden kalkmayın
papatyaa1 Ruzgarperisi canım sürekli yat ve olabildğince su iç. Çok su içme fikri her ne kadar cazip olmasa da 🙈 bende de aynı şey olmuştu doktorum sürekli dinlenip su içmemi söylemişti geçti çok şükür. Ayakta kalma olabildiğince
Uzmdr Ruzgarperisi açık kahve gibiyse bende de oldu. Eski kanamaya işaret ediyor progestan kullanılabilir. Korkulması gereken kırmızı taze kanama
egitmenanne Ruzgarperisi bir şey olmaz sıkıntı yapmayın. Bende de olmuştu. Doktorum açık kırmızı veya pembemsi olmadığı sürece önemli değil, dinlen demişti bana. Yarın siz yine gidin tabi doktorunuza ama içinizi ferah tutun
Ruzgarperisi Hazalperi ama 5-6 saatde bir anca damla gibi bişey görüyorum camasirimda. Yarına kadar bişey olmaz dimi .doktora gidicem
Ruzgarperisi azinsan-azesya35 ya çok sağol inan içimi rahatlatdin Allah razı olsun. Bende kendi kendimi yiyordum. Acaba bu haftada leke gibi bişey değmesi nedir. Lavaboda silinirken bişey gelmiyor bazen bende şaştım kaldım. İnşallah herşey yolunda olur yarın güzel haberler alırım bebeğim iyi olur 🙏
sevo52 Kişiye göre değişiyor bu akıntı. Benimde oldu bir hafta sürdü doktorum normal dedi ilaç vs vermedi 9 haftalık kalbi durmuştu bebeğimin. Mutlaka muayene olun.
Ruzgarperisi azinsan-azesya35 ne güzel moral veriyorsun.tabi aklıma köyü şeyler getirmiyorum insanım işte korkuyorum . İnşallah yarın gorucem bebegimi. Yarın yazarım sana musaden olursa sevincimi paylaşırım 😘 dua et bana lütfen
Ruzgarperisi Uzmdr Evet canım açık kahve. Damla şeklinde bile sayılmaz leke. Bazen lavaboda silinirken hicbisey gelmiyor tertemiz .
Ruzgarperisi egitmenanne inşallah gidicem sabah doktora dinleniyorum şimdilik. Desteğiniz için teşekkür ederim.