nunis gebeliğimin ilk başında çok rahat yedim bi dönem tiksindim onda da tereyağında peyniri eritip üzerine yumurtayı kırıp iyice karıştırıp öyle yedim, bol karabiberli😅 ve o zamanlar şahane geliyodu tadı. Hem haşlama kokmuyodu hem de kendimde yapabiliyordum. Şuan 25. Haftadayım 14. Haftamdan beri kendim haşlayıp yiyebiliyorum. Organik yumurta yiyorum ama diğerleri, gezenler falan bile antibiyotikli yemle beslenen tavuk yumurtası hepsi. Bir de organik daha az kokuyor bence.