Deletedmom124 siz insanlar işlerini yapmıyor dediğiniz için yapan ebeyi suçladığınız için açıklama yaptım her bilgiye uss de ulaşamıyoruz malesef tanımadığınız insanlar hakkında yorum yapıyorsunuz kibir sahibi diye .10 yıldır aile hekimliğinde çalışıyorum buna istinaden yazdım bana da bu şekilde gelse gebeyi korumak adına bende aşısını yapardım