tugbaayaz Dila_yusuf hiç tavsiye etmiyorum kahvaltını güzelce yap ve bi çikolata bi vişne suyu iç bak o zaman nasıl oynuyor içinde bende bi kere aç gitmiştim bi önceki haftaya göre bebeğimin hareketleri o kadar az yavaştı ki çok üzülmüştüm doktor direk aç mısın diye sormuştu
Anne71 Dila_yusuf tok ol vişne suyu ve çikolata ye bebeğin uyansın canım ben oğlumu 13+5 te bu dediklerimi yaptim öyle öğrendim duger kontrolde aç karnına girdim uyuyordu bacağı kapaliydi
Busimss Dila_yusuf aç gidersen belki hareketlerini çok göremezsin yavaş olur. En azından kahvaltı yapamasan bile çikolata yemeni öneririm ☺️
minnakfasulyecim Dila_yusuf Kahvaltını yap tabi ki ama çikolatayı şiddetle öneririm denenip bi çok anne tarafından onaylanmış bişey deli gibi oynuyolar içerde😂
Bmerve Canım benim bebişte ilk hareketsizdi aç gitmiştim doktor öksür bir kaç kez dedi sonra bebiş dans etmeye başladı adeta 🤣
Buse3412 Mutlaka güzelce kendini bi güzel doyur karnını girmeden 5 10 dakika önce çikolata meyvesuyu da ye iç öyle hareket eder ♥️Haberini bekliyoruz içimden kız geciyor hayırlısı olsun 🙏🏽