Gizayy_13 Kızlar sadece 1 cm açıklığımla suni sancıyla Doğumum başlatıldı sezeryana dönmesin açılmam ilerlesin bana dua edin lütfen 🙏
Zhrnz Gizayy_13 acikligin varsa Allahin izniyle suni sanci.ise yaricaktir korkma fitil.olarak.verilirse izin alip.yuru comelme.yap belden asagi ilikdan.sicak.su tut o.zamandada.comelme.yap bende.hic.acilma.yokken suni alip.dogun yaptim bi avazda.kurtul insallah cnm.🙌🤗
Zehrabeytullah Gizayy_13 Allah yardımcınız olsun canım inşallah yavrunu sağ salim kucağına alırsın ben bile heyecanlandım 🥰😚
minnaginannesi Gizayy_13 Allah bir avazda dogurmayi nasip etsin canim. Kac haftaliksin kendin mi istedin suniyi
Gizayy_13 Allah razı olsun kızlar 39+5 olduk epidural istemedim sonradan bel ağrım olmasın diye sizce iyimi yaptım sancı çok zorlar mı dayanılmıcak gibimi olur
Bsraakdmr Gizayy_13 canım benimm 3 cmle 2 gündür bekliyorum bu 3. Günüm doğumu bekleyenler olarak bi avazda kurtul inşallah 🙏🥰
Fidan3594 Gizayy_13 Allah bir avazda kurtarsın inşallah canım. Bizde Perşembe suni alacağız durumdan haberdar edersin inşallah sonu sezaryene dönmez