Liya_ Kızlar merhaba, Çok acil bilginize ihtiyacım var.35+4 haftalık hamileyim. Normalinde bebeğim hareketli özellikle geceleri, ama dünden beri sadece 2 kez falan hissettim. Bu haftalarda böyle olması normal mi yada yaşayan var mı benim gibi 😔
Prenses39 Liya_ birisi de öyle demişti hissetmiyorum doktora gittim diye bebek uyuyormuş demişti belki öyledir
Dozturkgol Liya_ yeri daraldigi icin hareketleri azalmistir buyuk ihtimalle evde sunu yapabilirsiniz sessiz bir odada sirt ustu yatip duyarli oldugu bi yiyecek varsa ornegin benim oglum karpuz yedigimde hareket ederdi sabahin korunde karpuz yedigimi bilirim sizi ki belki cikolata olabilir vs. yiyin gozlerinizi kapatin ve hareketlerini hissetmeye calisin yinede hissedemessseniz doktorunuza danismakta fayda var
Shrsye Liya_ tatlı biseyler ye uzan biraz ayaklarni uzat sakin bir ortamda dur o hareket eder banada öyle olmuştu 1 gün boyunca hissetmemiştim hastaydım bide sonra ertesi günü hareket etmişti
Liya_ Prenses39 Virüsten dolayı hastaneye gitmeye korkuyorum. Ama dünden beri aklım bebeğimde hiç normal gelmedi bana böyle olması yada ben fazla evham yapıyorum 😔
merveberrademirel Liya_ canım bende de oldu aynısı hareketsizlikten bebeğimde uyuştu galiba dedim.ben çatı ağrım var yürüyemiyorum devamlı yatyorum oda oynamıyor hiç babası dokununca oynuyor ya da tatlı.bişryler ye sırt üstü yat hareket etsin az
simsekkiz8 Dr bana 3-5 saatden fazla haraketsiz kalirsa hastaneye gel demisdi. Sende bence bi doktoruna danis canim. Bende 34+5 haftaligim. Cook korkuyorum boyle drumlarda
Liya_ simsekkiz8 Bende çok tedirgin oluyorum çikolata falan yedim yatıyorum sırt üstü ama hareket yok, dikkat edip hepte takip etmek lazım bu süreçte hareketlerini 😔
Liya_ Shrsye Ayy canım benim, evet çikolatayı yedikten 15 dakika sonra çok hızlı bir şekilde hareketlendi hemde😁