Pembeayicik Merhaba kizlar 7+3 teyim gece 12 1 gibi yatıyorum uykum cok gelince ama sabah 7 de ayaktayım normal mi? Ben öğlenlere kadar uyurdum normalde sebebi nedir acaba
ozgeyns Pembeayicik ben de hamileliğimi öğrendiğim ılk gunden beri hiç uyuyamıyorum uykuyu cok seven biriydim 7+4 bende peki mide bulantın varmı
littleon Pembeayicik 19cu haftama giriyorum 11 12 gibi uyuyup sabah 7.30 8 gbi max ayaktayım bende uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum😰
Pembeayicik ozgeyns ozgeyns gun içinde oluyo ama kusmuyorum canım ara ara geliyo hele ac kalinca dünya ters dönüyo 😂
Tstnptt Pembeayicik ters etki yapıyo demekki bende uyumayı pek sevmezdim 9 da kalkardım 12. Haftama kadar 11 e 12 e kadar uyuyordum şuan normale bindim çok şükür
Lilamor77 Pembeayicik aynen annem diyo uyuyabildiğin kadar uyu sonra çok ararsın diyo uykuyu ama nerdee 🤣🤣😬
Asel21 Pembeayicik 25′ci haftama gireceğim gece 12 1 gbi yatıyorum 7′de eşimi yolcu etmek için kalkıyorum. Yolcu ettikten sonra da yatıyorum 10:30 11 arası kalkıyorum hamileliğimin başından beri uyuyorum.