Merhaba anneler, 37+4 haftalik hamileyim. Son kontrolum 35+0 daydi ve doktorum rahim duvarini bebegin baya incelttigini kafasi kucuk kilosu da az olduğu icin normal dogumun kolay olacagini soyledi. 36.ve 37. haftalarimin başında nst ye girdim. 36. haftada sanci 20, 37de 35_40 arasindaydi ama belli araliklarla 60 70 geldiğini gordum. persembe gunu tekrad nst ve muayeneye çağırdı. Asil konu, iko gundur adet sancisina benzer agrilarim var sabaha kadar uyuyamiyorum. yesil akintim vardi ama o da gecti iki gundur. karnimin alt kismi kasiliyor bebek toplanıyor bicak batmasi gibi bir sizi hissediyorum. Doktorum cok ilgili degil bunlar dogumun yaklastigina isaret olabilir mi? Korona salginindan dolayi da cok beklemekten korkuyorum persembe gunune kadae dogurmazsam suni sanciyla baslatabilir mi diye soracağım cok tedirginim🙁