Nry_shn Kızlar selamm 🙏🏻 Geçen gün nişan hakkında post açmıştım hatırlayanınız olacaktır 😅 dün doğurdummm sorularınız varsa yardımcı olabilirim doğum hikayemi akşam paylaşıcam 😍
Feridearslantas1 Nry_shn Bende 36 haftalik hamileyim dun hafif agrilarim oluyordu lavoboya girdim suyum gdi kanli simdi hastanedeyim dunden beri 1 bucuk cm aciklik var sancida var duzensiz araliklarda sizce dogurabilirmiyim bugun❣Bu arada bebeginizi sag salim buyutun🥰
Nry_shn Feridearslantas1 Allah bağışlasın canım 😍 ben ilk geldiğimde 2 cm açıklık vardı sancım düzensizdi nişanım falan gelmişti ama beni almadılar canım senin suyun geldiyse alabilirler büyük ihtimal 😍😍 Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin canım benim ❤️❤️😘
Feridearslantas1 Nry_shn Suyungeldi ama yeterli suyu var dediler belki almazlar sabhtan beri sanci cekiyorom duzensiz ne olcak hic bilmiyorum☹hepimizin bebegini saglikli bi sekilde kucagimiza almayi nasip etsin Rabbim🥰