Merhabalar anneler. 23 haftalık hamileyim geçenlerde aşırı böbrek ağrısıyla doktora gittim sağ böbreğimde taş olduğunu ve muhtemelen kanala da bi tane düşmüş olacağını tomografi çekemediği için kanaldakini net göremediğini söyledi. Ayrıca idrarımın geri kaçtığını ve yine sağ böbrekte şişme büyüme olduğunu söyledi. Gördüğü taş 3mm yemiş. Stend takması gerektiğini söyledi. Başına gelen var mı varsa nasıl bir oparesyon olacak. Çok tedirginim. Henüz taktırmadım ama postu yazarken bile acı çekiyorum bebeğime bişey olacak diye korkuyorum. Ayrıca kadın Doğum doktorum onayladı bunları ama hala içime sinmiyor. Yardım edin😔