Yaseminaksungur Ben Ankara’da yaşıyorum 38 haftayı geçtik ve hastane konusunda stres yaşamaya başladım. Hangi devlet hastanesinde doğum önerirsiniz ve virüs yüzünden refakatci, ziyaretci almıyorlar mı? Bilgisi olan varsa yazabilir mi acaba
Betulbekil Yaseminaksungur ziyaretçi yasak 1 tane refakatçi alıyorlar sadece refakatçi değişimide olmuyor
AATozarr Yaseminaksungur Normal doğumda almıyorlar şehir hastanesinde sezeryan da ise sadece ilk gün refakatçiye izin veriyorlar