Merhaba kızlar öncelikle iyi geceler bir sorum olacaktı 27 haftaya giriş yaptık Allah’ın izniyle 27+4 deyim 3 trimestera geçtik ama şu durum söz konusu mide bulantım başladı özellikle ilk sabah ve gece yatarken lavobaya kalkarken falan bi mide bulantısı oluyor ve gece uyurken kalp çarpıntısı nerdeyse beni uyutmuyor bunlar bana geri geldi resmen bunları yaşayan var mı normal bi durumu bu zamanlar evham yapmaya başladım 😄