Mothernew benim ilk dogumum zor oldu cunku normal dogum olarak gittim evde sancılanmıştım. Hastaneye gittiğimde 2 cm açıklık ile yatışım yapılmıştı suni sancı ile 2 gün yattım açılma ancak olmuştu doguma alındım o sırada bebek kakasını yaptı bende panik oldum yapamadım normal ve acil sezaryen olmuştum genel anestezi ile oldum narkozdan 20 dakika içinde ayılmıstım dikişler sızlıyor tabi ama cok zor olmadı yani 2 gün icinde eve çıkmıştım 3 gün icinde de normal yaşantıma devam etmiştim şimdi 5 haftam kaldı yine genel anestezi isteyeceğim bakalım spinal e cesaret edemiyorum ama dediğim gibi bir zorlugu olmadı kuzum