Miican Bu tamamen genetik. O yağları içseniz bile eğer aile öykünüzde esneklik yoksa çatlaklar oluşur. Sonrası için plazma fibroblast yaptırırsınız dert etmeyin ;)
_kizannes5 Gizem-uyann bi çatlağı neden abartılır ki ben çalışmadığım için çok üzülüyorum sadce daha önce apandis amaliyatı olmuştum küçücük orda var o bana KIZIMIN hediyesi yani bunda ne var anne olmak kolay değil bence buna üzülmek yerine sevinmelisin 💙💙
Nehir66 Gizem-uyann 🤦♀️Karnımda çatlaklarım olmaya başladı 🤦♀️Gördükte tuaf oluyorum🤦♀️Bide Aşırı kaşıntı yapmaya başladı 1-2 haftadır kaşımaktan kremler yağlar sürmekten bir hal oldum🤦♀️
Ayad36 Gizem-uyann onlar olmazsa olmazı zaten gebeliğin😊 lierac krem aldım ben çatlak için hiçbir etkisi yok gibiydi sonradan bebe yağına başladım şuan 32+4 olduk yaklaşık 5 aydır kullanıyorum ve göğüslerim, bacaklarım tamamen geçti diyebilirim, göbeğim de fark ediyorum öncekinden daha iyi o yüzden bebe yağını şiddetle tavsiye ederim, duştan sonra düzenli bi şekilde kullan😊
Tontinimontin Merhaha ne zaman başlamalıyız bu kremleri 10.haftaya giriyorum, doktor lierac kullanacaksan yağlı Bi kremle kullanmalısın bio oil al dedi, ya da mustela ya da kakao yağı +hindistan cevizi yağını karıştır dedi,
Ayad36 Tontinimontin bence kullanmaya başla doğuma kadar ama bebe yağını tavsiye ederim ben çok etkisini gördüm görüyorum da
ismer19 Mili bende öyle düşünüyordum ama kaşımak ve kese farklı kese üstteki ölü deriyi attığı için yeni deri çıkmasını sağlıyor ben fayda gördüğüm için belirtmek istedim
Mili ismer19 valla canım sen bilirsin normal zamanda evet ölü hücreyi atıyo ama hassas dönemde kaşımakla aynı sonucu veriyo bence ölü hücreyi atmak için peeling yapabilirsin ben öyle yapıyorum
Yeni_anne_ Gizem-uyann Daha 20. Haftadayım çatlak oluşmadı çok şükür de güneşe çıktım yüzüm kizardi geçmiyor en korktuğum şey de hamilelik lekeleri 😔