Alpkaan kusma olmaması çok iyi bir şey gerçekten çünkü kusmak insanı her yönden çökertiyor. Bu dönemde kendinizi besinlerden tiksindirmeyin zaten doktorunuza söylerseniz o size beslenme önerisinde bulunur. 5.ayıma kadar beni yemek yemem için hiç zorlamadı ne kadar yersem. 5.ayımda yemeye başladım. 4 5 kilo verdim. Şimdi şimdi kilo alıyorum onuda Allaha şükür oğluşum alıyor kilo olarak boy olarak haftasına göre biraz önde bile gidiyor. Mesela ben o dönemde yanlış yaptım midem bulansa da tavuk yedim şimdi asla tüketemez oldum.