Arkadaşlar Twitter hesabından sağlık bakanımız Fahrettin Kocaya msj atın lütfen hamileler içinde birşeyler düşünülsün diye ben msj attım ama çok olmamız lazım, doğuma girecekler için özel birşeyler yapılsın ki biraz içimiz rahatlasın, ben çok tedirginim kendi adıma hangi hastanede ne tür önlemler var bilemiyorum ve hangi hastanelerde vakalar var bilemiyorum