Eva41 Minnaksever benim kide bol bol su iç soluna yat dedi ben zaten sağa yatamıyorum sağa döndüğüm an benim bebek kendini götürüp getiriyor rahatsız oluyor gibi solda resmen sabaha kadar benimle uyuyor ama sağa ne zaman ki dönsem hemen tuhaf tuhaf şeyler yapıyor mecburen sola dönüyorum tekrar
ipekcim Deletedmom291 ayniyiz canim vende 21+3. Benimde bel kalca bacak agrisi cok var ozellikle sol taraf uyusuyor bacagim agridan. Sirt ustu yatma sakin cok kotu bel agrisi yapıyor. Bende sag sol uyuyorum ama cok sıkıntı oluyor uyuyamiyorum karnim büyüdükçe.
Busimss Deletedmom291 sağ ve sola yatıyorum. Sırt üstü çok önerilmiyor malesef. Benim de sırtlarım çok ağrıyor sürekli yan yatmaktan. E bebekten hamile yastıgı bakacağım rahat eden çok kişi varmış.
ilknurd Kızlar merhaba ben hiç yatma şeklime dikkat etmiyorum doktorda bişey dememişti bana. suan da 8 haftalık. karnımın üstüne bile yatiyorum valla. napmalıyım tam olarak ?
MerveLiva ilknurd ben o haftalarda doktoruma sorduğumda çok küçük olduğu için sorun olmaz ama büyüdükçe sola özen göster demişti dikkat etmekte fayda var elbette ama tabi uyku halindeyken her pozisyonu alıyorsunuz önüne geçemiyorsunuz
YagmrK Deletedmom291 düZ zaten istesende yatamıyorsun belin kopuyor 🙈 Erken Doğuma sebep düz yatmak deniliyor o ne kadar doğru bilmiyorum. Soluna yatıp Ayağının arasına yastık alabilirsin