Yazık yavruma çok şükür erkenden farketmişsiniz 🙏 bebek şampuanı sonuçta hiç yakmaması gerekir, ne kadar dikkatli olursan ol illaki gözüne değer. Bende daha alışveriş yapmadım, mustela pahalı kaliteliymiş diye düşünmüştüm herkesten görüp. Sizin yazınızı okumam iyi oldu. Bende almayacağım teşekkür ederim 🙏😘🌹