Didialp Selam kızlar,6. Ayımdayım alışveriş yapamadım pek aslında bu aralar yapcaktım malum virüs..nelerden kaçar adet aldınız? Ben 0-3 çıt çıtlı aldım 10 adet almışım farkında olmadan:) yenidoğan 2 adet hastane çıkışı yeterli midir?
Ozlemkubra Bende bekleyim burda. 21 haftalığız ama bu işler böyle giderse hep internetten almak gerekicek nasıl olacak bilmiyorum
Didialp Ozlemkubra insan gezerek seçerek almak istiyor..tabi şu günlerde tek derdimiz bu olsun rabbim eksikliklerini göstermesin ama heves işte..ben bi kaç model bakmıştım olmadı internetten onları alıcam yapcak bir şey yok napalım..ama kaç tane ne alcağımı bilmiyom😂