Suhedq Kızlar 34 haftalıgım belıme adet sancısı vuruyo aranızda aynı durumu yasayıp erken doguran oldumu yaa
Mrs_merve Suhedq ben de 34 haftaligim ilk gebeliğim bana da iki kere oldu oluyo ama hic bir bilgim yok bende Şurda bekleyim belki bilen biri olur
Levlake Bende 35 haftaligim o sancilar bendede çok oluyor ve bu aralar acayip kasılmalarim oluyor nefes darlığı bel ağrısı bunların hepsi oluyor zaten
Gokceylmazz Bende 33 haftama giricem banada oluyo cuma günü gittim doktora erken doğmasın diye duphaston verdi günde 3 kere kullanıyorum magnezyumuda 2ye çıkardı 4 hafta daha dursa yine iyi sürekli yatıyorum inşallah erken doğmaz bebişler
Suhedq Aysem050benımde ıkıncı gebelıgım ılk gebelıgımdede 37 haftada sancılar ve acılma olmustu 38 de dogurmustum sımdı bundada baslayınxa sancılar acabamı demeye basladım ve hıc bır hazırlıgım yok yarın baslıcam artık
Fatos0277 Suhedq canım benim erken doğum riskim wardı ciğer geliştirici falan yaptırdım bi hafta hastanede yattım ağrım çok oluyordu diye 37 haftaya girdiğim gün de doğum oldu 3230 gr doğdu 51 cm
Suhedq Haftasına gore masallh cok ıyımıs bende en som 29 haftalıkken gıtmıstım vırusten dolayı gıtmıyorum ama bı ıkı hafta gecsın gıdıcem
EbSa Bende 30+1 oldum son 1 haftadır hergün değil ama arada belimden kasıklarıma bir sızlama ağrı tarzı birşey giriyor yalancı sancı dediğiniz öyle birşeymi acaba 🤔