burcuisik12 bende 32 haftaligim. Bende nerde dogum yaparim diye düşünüyorum 😂 benim her zaman gittigim devlet hastanesi artik hastalara bakmiyormuş. Sadece virüslü hastalara bakiyormus o yüzden normal hastalari kabul etmiyorlar. Hatta bugün akşam eşimde dedi sen nerde doğurcan diye, 😂 sen dogurana kadar inşallah virüs ortadan kalkar dedi. 1 ay oldu normal muayeneye bile gitmedim. 🤷♀️ bebegim hareketli, Allah sonumuzu hayır etsin. Bu virüs en cok hamileleri endişelendiriyor ya. 😓🙄