elvan_ylmz Merhabalar 27+2 haftalık hamıleyım ve göğüs ucum fazla yok küçük yanı ne yapmam lazım onerılerınız neler ?
halime21 elvan_ylmz ilk gebeliğimde öyleydi iki ay kadar silikon meme ucu kullandım sonrası bebek emmeyi tam öğrenince bıraktık bu gebeliğimde çantaya ilk koyacağım şeydir silikon meme ucu
SedaGnS27 Benimde gogus ucum yok ciksa da geri girer hemen ilk bebeğim emmedi bu defa öyle olmaması için herşeyi deniycem bakalim varsa ucu ve kucukse pek sorun olmuyor bebek tutuyor ama hiç ucu yoksao kötü 😕😕