Fdm4 Kızlar 34+3 teyim adet olacak gibi ağrım oluyo normal mi virüsten korkuma doktorada gidemiyorum gitmeli miyim 🙄
Merve_kucuk Fdm4 Bende 33+5 günlüğüm. Belime bacağıma ağrı giriyor bazende vajinamın üstüne 😏 Korkuyorum bişey olacak diye ama inşallah olmaz🙏🏻
Caglos Bende 32+1 detim banada aynısı oluyor doktor arada olması normal, bu sürec seni doğuma hazırlıyor eğer sık sık belirli periyodlar da geliyorsa hemen gel kontrol edelim dedi. Yani korkmanıza gerek yok bence
Fdm4 hunilimom yok canım adet olacak gibi sürekli hareket edince beyazken geçiyo bazen geçmiyo ama her an Doğum yapacak gibi bi his var içimde 😔
Defnemm22 Idrarda yanma varmi canim.Bu dönemde benimde adet olacakmisim gibi oluyodu birde belim agriyodu ama idrarda yanma yoktu. Idrar yolu enfeksiyonum varmis dr ilac verdi.erken doguma sebebiyet veriyo.