Merhaba arkadaşlar 8+5 haftalık hamileyim gecen hafta cuma günü gittim kalp atışını duydum herşey yolunda dedi doktor çok şükür 1 ay sonra gel dedi peki o 1 ay içerisinde bişey olursa hisseder mıyım yani demek istemiyorum ama kalpı falan durursa hisseder mıyım?