Zynbgvn Haftama girdim kızlar bir aydır bitmek bilmeyen bulantılar şiddetli baş agrisi ben artık kendimi hissetmiyorum sürekli ağlıyorum elimde değil harap oldum susuyorum ama su içemiyorum içsem 40 kere kusmaya gidiyorum ağzıma yemek süremiyorum ama karnımda aç.. napacagimi bilmiyorum bulantı ilaçları fayda etmiyormuş bu durum ne zaman bitiyor nolur beni ferahlatın..
Zehraaktas Zynbgvn canım aynı senin gibiydim aynı 15 16. Haftada geçti benim Allah yardımcın olsun inşallah senin daha erken geçer
Merveyenianne Zynbgvn çok iyi anlıyorum, birdaha hamile kalmak istersem en korktugum şey bulantılar olacak dediğimi hatırlıyorum, gercekten ilk aklıma gelecek olan şeylerden biri olur, benimde 13. Haftamda azaldı
Pares Zynbgvn umarım çabucak geçer ne kadar zor olduğunu biliyorum aynı şeyleri bende yaşadım kaç kilo verdim ölüyorum zannettim hergün ağladım yapamıcam doğuramıcam galiba diye 6 ay kustum aralıksız dolu dolu bitkisel hayatta gibiydim prilam dr diye ilaç var onu kullandım bir nebze olsun iyi geldi şimdi 37 haftalık oldum hala ara ara kusuyorum Allah yardım etsin umarım senin ki benim ki kadar sürmez 🙏
Zynbgvn Merveyenianne ben bunu şimdiden düşünüyorum o kadar zor bir süreç ki yaşamayan seni asla anlamıyor abarttığını düşünüyor 😞
duygusm Zynbgvn Bulantı ilaçları fayda etmiyormuş olur mu? Ben su bile içemiyordum, yerlerde sürünüyordum resmen, ilaçla kendime gelmiştim. Bence mutlaka doktorunuza danışarak ilaç deneyin.
Nilaydogan Zynbgvn 19.haftaya girdim bulantılarım hala devam ediyo eşim asker oldugu için edirnede yasıyordk duramadım o işte nöbette oluyo evde yalnız bayılmaktan korkuyordum artık manisaya geldim ailelerin yanına doktorum zofer diye bi bulantı ilacı verdi o rahatlattı. Tamamen geçmedi ama biraz azaldı
Niddy Zynbgvn birebir ayni seyleri yaşadım birdaha asla çocuk yapmam diyordum ama 15.16 haftadan sonra herşey bitti balayı donemine giriyorsun unutuyorsun o günleri biraz daha sabret
Fatma-asel_29 O baş ağrısı yanında kusma çok ağladım klozet başlarında oturdum hiç geçmez sandım sabır geçiyor seninde geçecek inşallah
Evita Zynbgvn 13. Haftada azalmaya başladı ve bitti 16. dan sonra benim. Umarım senin de öyle olur. Dr um zencefil kaynat iç demişti bazen işe yarıyordu bazen yaramıyordu.
berilinci Zynbgvn ALLAH yardımcın olsun gerçekten çok zor. 2 ay su bile içemedim neredeyse diyalize girecek duruma gelmiştim. Sonrasında yavaş yavaş yiyebildim lokma lokma da olsa; ama kızımda 6 ayın bitmesiyle biten bulantı ve kusma , şu an oğlumda 36ıncı haftada hala devam ediyor. Umarım tez vakitte atlatırsın. Bu arada doğum yaklaştı ve virüs her yeri sardığı için kusmama rağmen keşke o günlerimde olsaydım da ortalık biraz sakinlemiş olsaydı diyorum 😞