deletedmom33 başkwnt üniv hastanesine gidiyordum ben 26.haftama kadar sonra koruya geçtim burda 125tl muayene.İkili taramamı özelde eyüp ekiciye yaptırmıştım420tl. Başkentte birçok tahlile ekstra ücret vermedik koruda nasıl bilmiyorum henüz bi tahlilimiz olmadı.Açıkcası doktorum için gidiyorum hakkında çok iyi şeyler duydum okudum gerçektende öyle çıktı