Merve6475 Kızlar idari izinli olanlar tekrardan süre belirtmeksizin idari izinlilermis merak ettiğim sağlık için de geçerlimi ki ay insallah gecerlidir ya 🥰
13092020 Evet benim de beklediğin bi haberdi ☺️Genelgeden ben de öyle anladım hamileler,süt izni olan ve kronik hastalar için geçerli sanırım .
Merve6475 13092020 televizyondada verdi canım tek merak ettim bizim icinde gecerlimi ki saglıktakiler için onu iptal ederler miki ☹️
Prmanne Merve6475 ilk idari izin yayınlandı ardından sağlık bakanlığı ayrı tutuldu daha Çarşamba verildi bizim izinler idari izninizin bitmesine yakın açıklarlar ama büyük ihtimalle uzatılacak çünkü virüs şuan yayılmaya devam ediyor önlem alacaklardır mutlaka hamile olan sağlık çalışanları içinde
Egh1607 Bi fabrikada idari personeldim 12 gün ücretli izin vermişlerdi şimdi bida mi uzatıldı biz yararlanıyor muyuz
Suzannn20 Salı günü 32. Haftamıza gireceğiz biz de idari izin süresi uzatılmış, çalışamaz raporunu almama gerek var mı acaba yine de ya bilgisi olan var mı. Almasam idari izin bitince alsam olur mu
AylinKadir Suzannn20 aynısı benim içinde geçerli 31 martta 32 haftalık olucam idari iznimiz devam edicek acaba doktor çalışabilir raporu verirmi ya vermesini istiyorm en azından sonraya aktarılır iznim
Humi Suzannn20 32 de calisabilir raporu alirsaniz olur zaten oyle boyle ya calisabilir yada calisamaz almaniz gerekiyor
Merve63 Denizinannesi07 https://m.haberler.com/son-dakika-kamu-kurum-ve-kuruluslarina-13041864-haberi/
aselarzum35 Merve6475 benim sağlık için hiç umudum yok, birde benim 30 marta 33 haftalık oluyorum Dr deli ediyo çalışabilir raporu da vermiyo, kavga çıkartcam en sonunda 😆😆