Anestezikubra Sağlıkçı olan anneler durumunuz nedir? Ben bu hafta raporluyum ama haftaya mecbur işe başlıyorum çok endişiliyim
Melmel35 Anestezikubra kaç haftalıksın, acil serviste çalışıyordum birimimi değiştirmedikleri ve riskli birim geçtiği için heyet raporundayım ben 32ye kadar sonra da doğum iznine çıkıcam
Anestezikubra 10 +5 deyim kanamam vardı oyuzden raporluydum son haftam ptesi başlıcam ameliyathanedeyim heyet raporu alabilirmiyim bende
Melmel35 Anestezikubra ya belirli aralıklarla missed abortus dendi uterusta erken kontraksiyon var dendi kesede kanama alanı var dendi progestan ampul kapsül kullanmadığım kalmadı pnömoni oldum antibiyotik kullandım kanamalarım oldu hastanede yattım falan. 11. Haftada pes etti doktorum böyle olmayacak diye heyete çıktım ben şu an 21. Haftadayım. Açıkçası kadın doğumcun ve hastane yönetiminle alakalı maalesef. Yoksa ben de ortalama senin haftalarından beri heyetteyim.
Anurtrn20 Devlette çalışan gebe sağlıkçılara süresiz idari izin geldi canım eğer devletteysen rapor almana gerek yok
Jade Bende üniversite hastanesindeyim. 18 haftalığım. Zarzor her an geri çağırabiliriz diyerek izin çıktıktan üç gün sonra idari izin verdiler ama izin bitince gel çalış mı diyecekler uzatacaklar mı yoksa izin bitmeden çağıracaklar mı tam bir muamma😓🤷♀️