11223344 aman tetanozdan olsunda,bende diyom 4 gün oldu ondan değilse ne ola ki bu,sol kol ağrısı bide kalple ilişiği var ya aklıma kötü senaryolar gelmeye başladı.bide ben ilk doz oldm hiç dkkat etmedim pamuğu saniyede attım eve geldim iş yaptım her gün falan hor kullandm yani 👀