Hanımlar yaşadığınız sıkıntının sebebi Karpel Tunel Sendromu. Normalde bileklerini, kollarını çok kullanan meslek gruplarında görülür ancak gebelerin de sıklıkla yaşadığı bir durumdur. İlk gebeliğimde ben de tam bir ay çektim. Her sabah ağrısına acısına uyanırdım ve resmen parmaklarım acıdan kitlenirdi. Eşim dakikalarca masaj yapardı da öyle bir nebze kendime gelirdim. Sanırım sebebi fazla ödem. Bolca su için, tuzu azaltın hatta kesin. Ve gün içinde bileklerinizi yoracak temizlik eylemlerinden kaçının.