Zlmmrg benim doktorum 12. Haftadan beri kız diyor 22 oluyoruz hala kız inşallah 😍 doktoruna tecrübesine ve usg cihazının kalitesine göre öğrenme ihtimalin artıyor 😍 evet bu süreç sıkıntılı doktorla irtibat halinde olup zorunlu hallerde hastaneye gitmek lazım