Elfida1920 Merhaba annenler 32 haftalık hamileyim şehir hastanesinde takipteyim ama bu virüs sıkıntısından dolayı çok tedirginim bu aralar doğum yapan var mı acaba orda 🙏🏻
omerinannesiiii Valöa bende merak etmiyo degilim bu konuyu bilgisi olan yazar inşallah bende 38haftalıgım ve orada yapacgım dogumu ama refakatçi yi de kaldrmıslar önlem amaclı sadece kendimiz oluyomusuz kimseyi almıyolarmıs
Sadumaneymen omerinannesiiii peki bebeği nasıl giydircez ben sezeryan olcam zübeyde doğum evine gidiyorum