Kızlar nst sancım çıktı ama öyle düzenli değil yinede uzamana görün dedi ebe cuma günü randevum var sizce daha mı erken gitmeliyim ? Sonra mecbur kalmadıkça doktora gelme dedi ağrım olmadığı sürece gitmiyorum normalde 1 haftada bir çağrıyor ben iki haftada bir gidiyorum evhamlı bir doktorum var sizce ne yapmalıyım ?