İyi akşamlar sevgili anne adayları:) ben adetimin gecikmesiyle evde gebelik testi yaptım ve çift çizgi çıktı. Bunun üzerine hastaneye gittim. Doktor hanım eger gebelik durumun varsa 5haftalık olması lazım dedi ama ultrasonda küçük oldugu için bebegi göremiyorum diyip kan testi verdi. Test sonucum 896 çıktı. Şimdi 6.haftadayım ama virüs sebebiyle doktora gidemiyorum:( bebegi görmedigim icin hala icimde bi kusku var. Ama virusten gidemiyorum da doktora. Kacinci ayda mecbur gitmem lazim sizce doktora?