Ben başka şehirden öneri üzerine Antep’te doktora gitmek istedim Şahin Korkmaz iyi dediler neyse kalktık gittik eşimle ultrason da baktı hiç tahlil falan istemedi polikistikover var bende bana ağzını açıp dedi ki sen git egzersiz yap ne yaparsan yap senin çocuğun olmaz kendini hocaya da üfletsen olmaz dedi resmen dünyamı kararttı orda çıktık Umay tüp Bebek merkezi varmış oraya gidelim dedik eşimle Ahmet diye bi doktordu sanırım yaşlı yarım kel bi adam oda ultrason falan baktı normal hamilelik zor aşılama yüzde 40 tüp Bebek yüzde seksen şansın var dedi ağladım artık orda deli gibi git rahim filmi çektir dedi bi yer tarif ettiler gidemedik Allah bize nasip etmedi gitmeyi meğerseö ben o iki doktorun yanına gittiğim zaman da hamileymişim ve bi tahlil yapmak ikisine de zor geldi. Bu iki doktor bende böyle bi iz bıraktı aklında bulunsun isimlerini duyarsan eğer çevrenden falan.