Dygkh cok tesekkur ederim yorumunuz icin. Ozel levent hastanesine randevu aldim once gidecegim. Devlette asiri sira oluyor ve ilk devlete gittim ben ilk gebeligim olmasina ragmen hic ilgilenmediler randevusuz olmama ragmen baska doktorun yaninana girdim hic ilgilenmiyolar cunku cok kalabalik ve ilgileri kalmiyor doktorlarin