Ilknur_degrrli1 KIZLAR ZAMANIMIZ GELDI GELISIM GERILIGI VE SU AZLIGINDAN 37. HAFTADA ALINMASI KARAR VERILMISTI YARIN BUYUK GUN LUTFEN ILKNUR KARDESINIZE DUA EDIN AĞRISIZ SAGLIKLI GECSIN SEZERYAN KONUSUNDADA TAVSIYENIZ VARSA MUTLAKA DINLERIM
Annecee Ilknur_degrrli1 herseyden önce hiç bir şekilde korku panik yapma canimmm İnan ki ben gülerek girip gülerek ciktim seni zorlayacak tek durup ilk yürüyüş olucak onun dışında hiç bir şeyi hissetmiyorsun İnan bana her doğumun zorluğu var elbette ama o agri da İnan bana 3 adım 3 adım attın mi sonrasında geçiyor o kadar 😊 2 haftaya da tamamen iyilestim ben agrim sızım dahi geçti merak ettiğin ne varsa sorabilirsin yardımcı olurum
YYR19 Ilknur_degrrli1 Allah saglıcakla kucagınıza aldırsın canım benim 🤲 bende ilk dogumumu spinal sezeryanla yaptım 4 sene önce şimdi ikinci oğlumu 30 martta kucagıma alıcam nasipse. tavsiyem uyusuklugunuz geçer geçmez yürüyün bol bol gazını cıkartmanıza toparlanmanıza yardımcı olacak bol bol nescafe için başınızı düz konumda yatmayın dik konumda uyuyun ki baş agrınız olmasın umarım herşey gönlünüzce olur rabbim yar ve yardımcınız olsun benim içinde dua edin 🤲♥️